Συχνές ερωτήσεις

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. ΕκτύπωσηE-mail

1. Πώς γίνεται ανάκτηση κωδικού ή/και ονόματος χρήστη στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων;

2. Το αρχείο δεν επισυνπαπτεται γιατί είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από το οριζόμενο στα επισυναπτόμενα στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων. Ποια η ακολουθούμενη διαδικασία;

3. Εκ παραδρομής επισυνάφθηκε λάθος αρχείο στο Μητρώο του Φορέα. Ποια η διαδικασία για τη διόρθωση-αντικατάσταση;

4. Παρόλο που ο Φορέας είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο, κατά την υποβολή πρότασης επιχορήγησης εμφανίζεται μύνημα ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής. Τι πρέπει να γίνει;

5. Πως γίνεται επικαιροποίηση στο Μητρώο του Φορέα σε περίπτωση τροποποίησης καταστατικού;

6. Ποια η διαδικασία για να αναρτηθούν τα νέα του Φορέα στην Πύλη Πολιτιστικών Φορέων;

7. Υπάρχει η δυνατότητα ανάρτησης στο Μητρώο του Φορέα, οικονομικών στοιχείων προηγούμενων ετών;

8. Πως μπορεί ο Φορέας να αλλάξει στοιχεία του Μητρώου του όταν η ταυτότητά του βρίσκεται σε υποβολή προς έλεγχο ή μετά την εγγραφή του;

9. Μπορεί να γίνει αλλαγή στο e-mail που χρησιμοποίησε ο Φορέας για την εγγραφή του και το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Μητρώο;

10. Πως μπορεί ο Φορέας να προσθέσει δράσεις που σχετίζονται με την πολιτιστική του δραστηριότητα;

11. Ο Φορέας σταμάτησε τη λειτουργία του. Ποια η διαδικασία απενεργοποίησης του από το Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων;

12. Μπορεί να γίνει διαγραφή της ταυτότητας του Φορέα;





1. Πώς γίνεται ανάκτηση κωδικού ή/και ονόματος χρήστη στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων;

Προκειμένου να γίνει ανάκτηση των κωδικών, θα πρέπει ο χρήστης να γνωρίζει το e-mail που χρησιμοποίησε κατά την εγγραφή του στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων. Στην ιστοσελίδα http://drasis.culture.gr/, κάτω από το μενού 'Είσοδος Φορέα', επιλέγει 'Ξεχάσατε τον κωδικό σας;' ή 'Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;', συμπληρώνει το εν λόγω e-mail και λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες για την ανάκτηση του κωδικού ή/και του ονόματος χρήστη. Σε περίπτωση που ο χρήστης δε θυμάται ούτε το e-mail της εγγραφής στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων, θα πρέπει o νόμιμος εκπρόσωπος του Φορέα να αποστείλει σχετικό e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. αναφέροντας ότι επιθυμεί να κάνει ανάκτηση κωδικών ωστόσο δε γνωρίζει το σχετικό e-mail.


2. Το αρχείο δεν επισυνάπτεται γιατί είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από το οριζόμενο στα επισυναπτόμενα στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων. Ποια η ακολουθούμενη διαδικασίας;

Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιο από τα δωρεάν online προγράμματα συμπίεσης pdf ή το αρχείο να σκαναριστεί με χαμηλότερη ανάλυση ώστε να μειωθεί το μέγεθος του.

 

3. Εκ παραδρομής επισυνάφθηκε λάθος αρχείο στο Μητρώο του Φορέα. Ποια η διαδικασία για τη διόρθωση-αντικατάσταση;

Θα πρέπει ο Φορέας να αποστείλει e-mail στη Δ/νση Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) με το νέο – ορθό αρχείο προς αντικατάσταση του παλαιού. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι Φορείς δεν μπορούν να αντικαταστήσουν αρχείο που έχουν επισυνάψει στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων.

 

4. Παρόλο που ο Φορέας είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο, κατά την υποβολή πρότασης επιχορήγησης εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής. Τι πρέπει να γίνει;

Προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα ο Φορέας να υποβάλει πρόταση επιχορήγησης θα πρέπει να έχει υποβάλει οικονομικά στοιχεία, καλλιτεχνικό απολογισμό και επιχειρησιακό σχέδιο. Τα ανωτέρω στοιχεία δεν είναι απαραίτητα για την εγγραφή του Φορέα στο Μητρώο ωστόσο είναι προαπαιτούμενα για την υποβολή πρότασης επιχορήγησης. Κάτω από το μενού Φορείς, στην ταυτότητα του Φορέα, ο χρήστης επιλέγει συνημμένα προκειμένου να επισυνάψει τα σχετικά αρχεία.

 

5. Πως γίνεται επικαιροποίηση στο Μητρώο του Φορέα σε περίπτωση τροποποίησης καταστατικού;

Ο Φορέας αποστέλλει e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , επισυνάπτοντας την τροποποίηση του καταστατικού (σε μορφή pdf έως και 3ΜΒ). 

 

6. Ποια η διαδικασία για να αναρτηθούν τα νέα του Φορέα στην Πύλη Πολιτιστικών Φορέων;

Ο Φορέας αποστέλλει e-mail, στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , με το προς ανάρτηση υλικό σε επεξεργάσιμη μορφή. Το υλικό αναρτάται, κατόπιν ελέγχου, στην κατηγορία «Τα Νέα των Φορέων». Εν συνεχεία, ο Φορέας ενημερώνεται με e-mail για την ανάρτηση.

 

7. Υπάρχει η δυνατότητα ανάρτησης στο Μητρώο του Φορέα, οικονομικών στοιχείων προηγούμενων ετών;
Κάτω από το μενού Φορείς, στην ταυτότητα του Φορέα, ο Φορέας επιλέγει συνημμένα προκειμένου να επισυνάψει τα σχετικά αρχεία των προηγούμενων τριών ετών, σε μορφή pdf και σύμφωνα με το υπόδειγμα που παρατίθεται εδώ.

 

8. Πως μπορεί ο Φορέας να αλλάξει στοιχεία του Μητρώου του όταν η ταυτότητά του βρίσκεται σε υποβολή προς έλεγχο ή μετά την εγγραφή του;

Στα πεδία που ο Φορέας μπορεί να προβεί σε διορθώσεις (μέλη ΔΣ, τηλέφωνα κ.α) επιλέγει το μενού «Φορείς», εν συνεχεία «Ταυτότητα Φορέα», ακολούθως «Προβολή | Αλλαγή» και τέλος «Αλλαγές | Προσθήκες». Εφόσον καταχωρηθούν όλες οι αλλαγές στα στοιχεία και προκειμένου αυτές να αποθηκευτούν, πρέπει να επιλεγεί το πεδίο «Ενημέρωση» και στη συνέχεια το πεδίο «Επιβεβαίωση». Σε πεδία που δε μπορεί ο Φορέας να προβεί σε διορθώσεις (π.χ. πλήρης επωνυμία, έτος ίδρυσης κ.α.) αποστέλλει στο e-mail της Διεύθυνσης Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) τις σχετικές αλλαγές στοιχείων ή και αρχείων.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Όταν η κατάσταση της ταυτότητας του Φορέα είναι 'προσωρινή αποθήκευση', μπορεί να διορθώσει όλα τα στοιχεία, αλλά δε δύναται να αντικαταστήσει τα επισυναπτόμενα αρχεία. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να απευθυνθεί στην αρμόδια Διεύθυνση για τις εγγραφές στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων, τη Διεύθυνση Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας.

 

9. Μπορεί να γίνει αλλαγή στο e-mail που χρησιμοποίησε ο Φορέας για την εγγραφή του και το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Μητρώο του;

Ο νόμιμος εκπρόσωπος του Φορέα θα αποστείλει e-mail στη Δ/νση Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) και θα ζητά τη σχετική αλλαγή.

 

10. Πως μπορεί ο Φορέας να προσθέσει δράσεις που σχετίζονται με την πολιτιστική του δραστηριότητα;

Στο μενού «Φορείς», επιλέγει «Δράσεις Φορέα» και εν συνεχεία «Καταχώρηση».

 

11. O Φορέας  σταμάτησε τη λειτουργία του. Ποια η διαδικασία απενεργοποίησής του από το Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων;

Ο Φορέας αποστέλλει στο e-mail της Διεύθυνσης Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) το σχετικό πρακτικό που πιστοποιεί τη διακοπή της λειτουργίας του.

 

12. Μπορεί να γίνει διαγραφή της ταυτότητας του Φορέα;

Διαγραφή μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον Φορέα μόνο όταν η ταυτότητα του Φορέα είναι σε κατάσταση προσωρινής αποθήκευσης και ο Φορέας δεν επιθυμεί πλέον την εγγραφή στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο Φορέας δε θα πρέπει να διαγράφει την ταυτότητα του επειδή έχει κάνει λάθη σε στοιχεία ή σε επισυναπτόμενα αρχεία, όταν επιθυμεί να εγγραφεί στο Μητρώο Πολιτιστικών Φορέων. Σε περίπτωση λάθους σε στοιχεία ο Φορέας μπορεί να προβεί σε διορθώσεις, επιλέγοντας 'Αλλαγές | Προσθήκες'. Σε περίπτωση λάθους στα επισυναπτόμενα αρχεία, ο Φορέας θα πρέπει να αποστείλει στο e-mail της Διεύθυνσης Πολιτιστικών Δράσεων και Εποπτείας ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) τις σχετικές αλλαγές αρχείων.